Septiembre, retos mil (?)

Llegó Septiembre y con él ha llegado (a este hemisferio) la tan esperada Primavera (por mí).

September came and with it has come (in this hemisphere) Spring awaited (by me).


Y también han llegado los retos y sobretodo este mes, han reaparecido blogs que estaban de vacaciones veraniegas (que envidia). Y en esta ocasión, les traigo mi reto para este mes en Stick it Down. Espero les guste tanto como a mi.

They have also come challenges and especially this month, they have reappeared blogs that were on summer vacation (envy). And this time, I bring my challenge for this month in Stick it Down. I hope you like it as much as me.

Las chicas nos propusieron un sketch el cual hay que seguir. Yo me inspiré en esta fotografía que mi hija menor me pidió le tomara junto a su papá haciendo un corazón con sus manitos. Lindo, no? Y acá les dejo mi interpretación del reto: 

The girls proposed us a sketch which follow. I was inspired by this photograph that my youngest daughter asked me to take him with his dad doing a heart with her little hands. cute, no ?. And here I leave my interpretation of the challenge:










Espero les haya gustado mi interpretación de este reto y les dejo (como siempre) mi canción para este reto: 

I hope you liked my interpretation of this challenge and leave (as always) my song for this challenge:



Just the two of us - Bill Whiters 


Si mi traducción no estuvo clara, favor reclamarle a Google Translator : )

If my translation was not clear, please complain to Google Translator :)



Comentarios

  1. Esta bellísimo y ame esa foto, que tierna!!!! Me gusto mucho que hayas utilizado ese color de fondo hace que recorté muy bien las tiras, muy lindo!!! Gracias por participar con nosotras en Stick it Down

    ResponderEliminar
  2. Such a sweet LO, love the black background, it makes everything pop. Thanks for playing along with us at Stick it Down.

    ResponderEliminar
  3. What a lovely page. The black really accents all the paper choices. Your photo is great. What a lovely idea for a layout. Here's hoping we see more of your work next month. Thanks so much for joining us at Stick It Down.

    ResponderEliminar
  4. Fabulous creation! Love how you have interpreted the sketch...
    Thanks for playing along with us at Stick-It-Down!

    ResponderEliminar
  5. I love what you did with this sketch -that photo is soooooooooooo precious! Thanks for joining us at STICK IT DOWN!

    ResponderEliminar
  6. Wonderful page. Thanks for playing at Stick it Down.

    ResponderEliminar
  7. Great idea for a photo. Love all the colours against the black background. Thanks for playing along at Stick It Down.

    ResponderEliminar
  8. Pretty layout, love the black background. Thanks for playing along with us at Stick It Down.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares