La la la la ... song song song....




Seguimos con los retos y con este retraso que me tiene loca!!
We continue with the challenges and this delay has me crazy!!

Esta es mi participación para el reto de Mayo de las chicas de Challenge YOUrself que se unieron a Scrap it With a Song.
This is my participation for the challenge May Challenge Yourself girls who joined it With a Song Scrap blog.

Y acá les dejo mi trabajo:
And here I leave my work:






Para este trabajo me inspiré en la estrofa de la canción "The best day of my life" de American Authors, esa que dice: "No, just don't wake me now" y quise plasmar todos mis sueños y pensamientos. 
For this work I was inspired by the verse of the song "The best day of my life" by American Authors, one that says: "No, just do not wake me now" and wanted to capture all my dreams and thoughts.

Espero les guste mi participación en este reto y las espero nuevamente por aquí.
I hope you like my participation in this challenge and hope again here.

Y como siempre aquí les va mi canción:
And as always here goes my song:


Dream a little dream of me
Ella Fitzgerald & Louis Armstrong



Comentarios

  1. Very cute layout. Very interesting. Thank you for joining us at SIWAS.

    ResponderEliminar
  2. Beautiful entry on our Challenge! I love the take on the challenge

    ResponderEliminar
  3. I absolutely love the story behind your layout and how you are an award winning shower singer!!!! Your page is wonderful!! Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month! We are very happy that you did!

    ResponderEliminar
  4. Nice Layout! Thanks for playing with us at SIWAS!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares