I wanna eat you!!


Hacía tiempo que no participaba en los retos de Clique Kits y quise volver a retomarlo y qué mejor que recordando una buena foto del verano pasado!
I had not participated in the challenges of Clique Kits and wanted to pick up again and what better than a good photo remembering last summer!

Y este es mi trabajo:
And this is my job:







Esta foto la tomamos en Reñaca, cuando fuimos a pasear durante el día. Nos pusimos a jugar en la playa y mi marido nos convenció a tomar una foto en perspectiva. Parece si me estuviera comiendo a mi hija, no? (que ganas que tengo)

This photo take in Reñaca, when we went for a walk during the day. We got to play on the beach and my husband convinced us to take a picture in perspective. It seems if I was eating my daughter, no? (That desire I have)

Espero que les guste mi participación en el reto y les dejo con el tema que va de fondo en este layout:

I hope you like my participation in the challenge and leave you with the song that will bottom in this layout:


The One and Only Bill Withers - Lovely Day


Comentarios

Entradas populares