Funny Girl


Que gran peli que es esa, no?  Y que grande que es Barbra!! Tremenda actuación y ... ya me fui por las ramas!!! 
What a great movie that is that, no? And that big is Barbra!! Tremendous performance and ... I already went around the bushes!!!

Quiero contarles que vuelvo a las pistas después de una bronquitis aguda que nos tuvo muy enfermas con mi gorda chica. Horrible es decir poco. Y bueno, tuve muuuchhooo tiempo para pensar (porque para trabajar, tuve 0 ánimo) así que me dediqué a pulir ideas y a ponerlas manos a la obra ahora que ya estoy recuperada casi totalmente.
I want to tell that I return to the slopes after acute bronchitis that had us very sick with my "fat little girl". Horrible is an understatement. Well, I had time to think so muuuchh (because to work, I had 0 mood) so I dedicated myself to refine ideas and put them to work now that I'm almost completely recovered.

Y aquí estamos con la participación en el reto de las chicas de Challenge Yourself, el cual me resultó muy entretenido y me hizo llorar a mares (porque no tengo máquina de coser, así que me tocó bordar a mano. Y dos, porque me enterré tantas veces la aguja que ya me olvidé de contar)… Pero bue, dejando de llorar, aquí les dejo mi participación y espero les guste:
And here we are with participation in the challenge of the girls of Challenge Yourself, which I found very entertaining and made me mourn profusely (because I have no sewing machine, so I had to hand embroidery. And two, because I buried many times the needle and I forgot to count) ... But, leaving mourn, here are my participation and hope you like it:







Como ven, me puse creativa gracias a Snapchat e hice este tipo de "sigue el camino". Al parecer no se nota que me cargan las fotos!
You see, I got creative and made this thanks to Snapchat and did this kind of "follow the path". Apparently not noticed I do not like the pictures!


Espero les guste mi trabajo y aquí les dejo la canción para el reto:
I hope you like my work and here's the song for the challenge:

Don't rain on my parade - Barbra Streisand


Comentarios

  1. What a fun layout and great design. Love your photos! Thank you for playing along with us at Challenge YOUrself.

    ResponderEliminar
  2. I love your layout, Clara! I am so happy that you found your needle and thread!!! Your page is fun and fabulous!!! Thanks so much for joining us at Challenge YOUrself this month. We are so happy that you did!

    ResponderEliminar
  3. Wow Clara, cosiste montones! El resultado fue fantastico! Me encantan las fotos y el concepto de tu pagina! Gracias por participar en Challenge YOUrself!

    ResponderEliminar
  4. awesome idea, great page! I love that! Thanks for joining with Challenge YOURself!

    ResponderEliminar
  5. Love your page!!! The photos are perfect :-) Thank you for joining us at Challenge YOUrself! Åsa x

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares