I finish this scheme and I am the supreme!



Hoy aprovecho para arrancar de los mimos con mi familia para subir el reto de este mes de las chicas de Challenge Yourself y no quedar afuera. Manaña por qué no? Por que mañana nos preparamos para celebrar Halloween y aunque no es una tradición en mi país, últimamente se ha convertido en una fiesta muy divertida, sobretodo para los niños. Y yo para estas fechas no sólo tengo 2 niñas y un perro, sino que se convierten en 8!!! (sin contar a mis vecinos). Así que los preparativos son importantes y aún me falta terminar sus bolsitas de dulces!
Today I runaway from my family and his snuggles to turn up the challenge of this month in "Challenge Yourself" and not be left out. Tomorrow why not? Because tomorrow we prepare to celebrate Halloween and although not a tradition in my country, lately it has become a very fun party, especially for children. And by this time I have only 2 girls and a dog, but tomorrow they become in 8!!! (without my neighbors). So the preparations are very so much important and I still need to finish their bags of goodies!

Pero bueno! basta de parlotear y nos vamos a lo encomendado: en el reto debíamos incorporar el siguiente esquema de color
But OK! Enough jibber jabber and go to the point: in this challenge we must incorporate the following color scheme




Quieren ver cómo quedó todo? Pasen por aquí:
Want to see how everything was? Take a look:







La foto central la tomó mi hija mayor con la Instax Mini y luego jugamos a enfocar mi cara con la instantánea y la Reflex. Los colores del esquema traté de unificarlos lo más posible y de darle un tono alegre a mi trabajo.
The central photo was taken by my oldest daughter with the Instax Mini and then we play to focus my face with instant and the Reflex camera. The color scheme I tried to unify as much as possible and give a cheerful tone to my work.

Espero les guste todo!!
Hope you like it all!!

Les dejo mi canción para este reto y les deseo un halloween de miedo para todos!!! 
I leave my song for this challenge and wish you a spooky halloween for all!!

The great pumpkin waltz - Vince Guaraldi Trio



Comentarios

  1. Love the music you posted for Halloween!!!! And your layout is wonderful. I really like the way you did the photo of YOU!!! Thank you SO MUCH for joining us at Challenge YOUrself this month. We are very happy that you did!

    ResponderEliminar
  2. So very pretty and your photo is very clever. A lovely layout and thank you for playing along with us at Challenge YOUrself.

    ResponderEliminar
  3. Clarita, me encanta tu fotografía, en verdad me gusta mucho tu estilo y en que te enfocas...
    Lindos los colores que usaste para ésta paleta. Oye como siempre gracias por la música que nos haces disfrutar.
    Gracias por participar con nosotras en Challenge YOUrself.
    Un beso.
    Ce.-

    ResponderEliminar
  4. Love the straightforward way you scrapped that photo, and the fun way you presented it in this post.

    ResponderEliminar
  5. Great layout! Thanks for playing along with us at the Challenge YOUrself blog!

    ResponderEliminar
  6. Wonderful page! Love the photo!!! Thank you for joining us at Challenge YOUrself! Hugs Åsa

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares