Thank you providence


Hoy estoy de aniversario: cumplo 7 años de feliz matrimonio con el hombre que me encontré gracias al destino o a la casualidad. Además de ser mi marido, es mi compañero, mi socio y mi par perfecto. Gracias a él volví a la vida. Y de eso estoy agradecida! Y aprovechando la ocasión, quise homenajearlo con este sencillo layout para participar en el reto de Noviembre de Challenge Yourself.
Today we are anniversary: I am 7 years of happy marriage with the man that I found thanks to fate or chance. Besides being my husband, he is my partner, my mentor and my perfect match. Thanks to him I came back to life. And that's what I'm grateful for! And taking advantage of the occasion, I wanted to honor him with this simple layout to participate in the challenge of November "Challenge Yourself".

Acá les dejo el esquema y mi trabajo:
Here I leave the scheme and my work:






Como ven todo tiene un detalle que habla de nosotros y de este amor que se mantiene con el tiempo.
As you see everything has a detail that speaks of us and this love that stays with time.

Espero les guste y aquí les dejo mi canción para este LO:
I hope you like it and here I leave my song for this LO:

Alanis Morrissette - Thank You

Comentarios

  1. What a beautiful layout to commemorate such a wonderful occasion! I love it and especially love that photo! thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month! We are so happy that you did!

    ResponderEliminar
  2. Just gorgeous. So very pretty and meaningful. Thank you for playing along with us at Challenge YOUrself x

    ResponderEliminar
  3. Clarita!!! que lindas palabras hacia tu marido, de verdad hay que estar agradecida de encontrará a alguien así en la vida ;) muy lindo tu layour, lindo los papeles, adornos y tu letra.
    Un beso y gracias por participar con nosotras en Challenge YOUrself.
    Un beso.
    Ce.-

    ResponderEliminar
  4. Happy Anniversary! What a beautiful and heartfelt layout! Love the washi tape and the banner!! Thanks for playing along with us at the Challenge YOUrself Blog!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares