Fall in love...


Llegó el Otoño en esta parte del hemisferio y aquí estamos resistiendo lo mejor que se puede, sobretodo por mi vecindario donde tenemos de telón de fondo a la Cordillera de Los Andes. Una maravilla para fotografiar pero extremadamente helada en esta época del año. Y así es como me inspiré en esta temporada para elaborar mi propuesta del reto de Jot Magazine y que les muestro a continuación:


Autumn came in this part of the hemisphere and here we are resisting the best we can, especially for my neighborhood where we have against the backdrop of the Andes Mountains. A wonder to photograph but extremely freezing at this time of year. And this is how I was inspired this season to elaborate my proposal of the challenge of Jot Magazine and that I show below:

Moodboard Mayo




La foto es del colegio de mis hijas en el Cajón del Maipo, un día de lluvia y de fondo la nieve en la cordillera. Los colores son tan representativos de esta época: café, azúl, blanco y gris. Si se fijan en la fotografía verán una ruca, construcción típica del pueblo mapuche y que en el colegio sirve para ceremonias y eventos. 

The photo is from the school of my daughters in Cajón del Maipo, a rainy day and the snow in the mountains. The colors are so representative of this season: brown, blue, white and gray. If you look at the photograph you will see a ruca, typical construction of the Mapuche people and used in the school for ceremonies and events.

Espero les guste mi participación y les dejo con mi canción favorita del otoño:

I hope you like my participation and I leave you with my favorite autumn song:

Taylor Swift ft. The Civil Wars - Safe & Sound


Comentarios

Entradas populares